Thursday 5 April 2012

KENAPA PERLU SAMPAI SEBEGINI "WAHAI AHLI PARLIMEN MALAYSIA"???

          MasyaAllah, apa nak jadi dengan AHLI PARLIMEN MALAYSIA??? Kelakuan sesetengah ahli dewan negara sangat-sangat memalukan, Semakin hari semakin kurang adab dikalangan ahli dewan rakyat, kalau Tuan Speaker sedang bercakap tiada siapa hormati? jangan hairan kita ke arah negara mundur dan akan bergolak, perlu PERUBAHAN setiap Ahli Dewan demi memelihara Kemuliaan Dewan Negara, anda TONTON dan anda NILAI sendiri  

                                                       MALAYSIA HARI INI
                                         
                                                                                                                        
         NaluriMalaysia ingin mengingatkan semua AHLI PARLIMEN MALAYSIA jangan kebudak-budakkan apabila berada di Dewan Rakyat, ada yang (bergurau-senda,berjenaka,jelir lidah, ada yang hempuk-hempuk dokumen di atas meja dan pelbagai lagi) Seluruh dunia sedang memerhatikan gelagat ahli parlimen, jangan suatu hari nanti Ahli Parlimen Malaysia atau Dewan Rakyat akan menjadi bahan ketawa masyarakat dunia.

                                                     DUNIA HARI INI
         
          Disini NaluriMalaysia ingin berkongsi sedikit video terbaru di sebuah negara maju untuk TONTONAN AHLI PARLIMEN MALAYSIA, cuba kita nilai ahli parlimendi dalam video ini berhujah di dalam parlimen walaupon negara tersebut bukan negara islam tetapi masih mengekalkan kesopanan bila berada di dalam dewan, sama-sama kita menasihati, mengingati sesama kita, demi AGAMA BANGSA DAN TANAHAIR.







No comments:

Post a Comment